.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون رئیس جمهور: جامعه ایران زنده و پویا است
معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: جامعه و ملت ایران به رغم تحریم های ظالمانه دشمنان، پویا، زنده و مبارز هستند.

به گزارش شمال نیوز،  معصومه ابتکار عصر شنبه در نشست با زنان کارآفرین استان با عنوان اینکه تحریم های ظالمانه ای با خروج آمریکا از برجام بر ملت ایران تحریم شد افزود: با توجه به سختی و مشکلات و جنگ روانی که علیه ملت ایران شکل گرفته است آنان درتلاش هستند که القا کنند امیدی برای بهبود مسائل نیست.

 

وی با بیان اینکه مردم با تمام سختی و مشکلات در صحنه ایستاده اند افزود: فعالیت های مختلف در عرصه های اقتصادیف اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و غیره نشان می دهد جامعه ای زنده، پویا و مبارز هستیم.

 

ابتکار یاداور شد: مبارزه برعلیه جهل، نادانی و سرگردانی وجود دارد و دولت زمینه ساز فعالیت های مدنی و بالقوه شدن سرمایه عظیم اجتماعی را فراهم کند.

 

معاون رئیس جمهور با عنوان اینکه دولت باید زیرساخت های بالقوه شدن ظرفیت ها را فراهم کند تصریح کرد: اگر رویه ها و سیاست هایی وجود دارد که اجازه فعالیت به تشکل ها و سازمان های مردم نهاد نمی دهد باید جلوی آن را گرفت.

 

وی یادآور شد: اگر بخش اقتصادی نیاز به حمایت دارد باید حمایت های لازم را به عمل آورد و دولت در این راستا تلاش و برنامه و دارد.

 

ابتکار، تغییر چهره استان در حوزه اشتغال، کشاورزی، صنعت، تولیدات، گردشگری و غیره نیازمند برنامه محوری است.

 

معصومه ابتکار صبح شنبه به مازندران سفر کرد و شرکت در شورای برنامه ریزی، بازدید از شرکت های دانش بنیان، نشست با زنان کارآفرین، بازدید از پارک بانوان ساری و بند نسوان از برنامه های سفر یکروزه وی به مازندارن است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.